Pytanie:
Przespany do końca, profesor daje mi zero i zawodzi - czy jest coś, co mogę zrobić, żeby to zmienić?
Lauren DeGuire
2018-05-08 06:14:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ostatni czwartek przespałem o ósmej rano i obudziłem się dopiero o 11:50. Kiedy usiłowałem sobie przypomnieć, który to dzień, było już południe. Gorączkowo wysłałem profesorowi e-mail z informacją o tym, co się stało i zapytałem, czy mogę to zrobić w jej następnej sekcji (program nauczania mówił nie, ale byłem zdesperowany). Znalazłem ją w jej biurze, gdzie powiedziała, że ​​nie może się ze mną spotkać, chyba że obecny jest szef działu marketingu (jej szef). Spotkanie jest jutro o 12:30, po dwóch innych finałach zaczynających się o 8.

0 to ocena, którą otrzymujesz, gdy zostaniesz złapany na oszustwie. Nie oszukiwałem; Nie kłamałem; Spałem. Nie wierzę, że F to refleksyjna ocena wiedzy, a praca, którą wkładam w ten kurs, jest uczciwa. Nie uważam, że student powinien uczyć się i uczyć przez cały semestr, a potem mieć jeden przedział czasowy na udowodnienie swojej wiedzy. Ludzie popełniają błędy, a ja potrzebuję szansy. Muszę pomyśleć o nowatorskim zadaniu, które mogę oddać po spotkaniu, które może ją zainteresować, dając mi kilka punktów do zaliczenia. Albo muszę przedstawić marketingowcom mój przypadek.

Czy ktoś wie, co mogę zrobić? Co mogę na siebie zrobić - mimo że mój profesor powiedział, że nie ma nic - aby jej pokazać, że jestem gotów włożyć wysiłek i że chcę się uczyć.

Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji;ta rozmowa została [przeniesiona do czatu] (https://chat.stackexchange.com/rooms/77199/discussion-on-question-by-lauren-deguire-slept-through-final-professor-is-givin).
Czy ostatnie 100% twojej oceny?
Patrząc na komentarze do niektórych odpowiedzi, prawdopodobnie powinieneś dodać, jakie konsekwencje może mieć niezaliczenie tego kursu.
Czy w rodzinie istnieją okoliczności łagodzące, takie jak choroba lub śmierć, którymi należy się zająć?
Jeśli przespałeś coś znacznie poważniejszego, na przykład przesłuchanie procesowe lub zgłoszenie się do urzędnika sądowego, możesz skończyć w więzieniu.
niech to będzie przypomnienie, aby ustawić tylko alarm, ale ustawić 7 innych alarmów na wszelki wypadek.https://goo.gl/images/zPbXC8
Wiele osób kłamie i mówi, że jest chory, zamiast robić właściwe rzeczy i mówić prawdę tak, jak ty.To, co utrudnia sprawę, to prawdopodobnie skłonność do zrobienia wyjątku dla innych, gdyby sytuacja się odwróciła.Nie trać nadziei.Myślę, że musisz odwołać się do ich sposobu myślenia - zgódź się, że egzamin był sprawą najwyższej wagi i przyznaj się do błędu.Powiedz, że tego nie powtórzysz.Rozpoznaj, ile wysiłku wymaga przygotowanie egzaminów i czas poświęcony innym osobom, aby Ci pomóc.Powiedz im, że chcesz się wykazać.Trzymaj się z dala od wszystkiego, co negatywne.Powód dobrze ...
@HAEM Och, ocena powinna zależeć od osobistych konsekwencji porażki?Całkowicie się nie zgadzam :)
@anderstood Nie, ale stopień karczowania nachylenia zdecydowanie powinien.
26 odpowiedzi:
aeismail
2018-05-08 07:28:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wydaje się, że to jeden z grzechów głównych, ale w rzeczywistości jest to potrzeba fizjologiczna ...

Jeśli jest to potrzeba fizjologiczna, ponieważ byłeś chory w czasie egzaminu, wtedy twoja szkoła powinna mieć politykę dotyczącą postępowania w takich sytuacjach.

Chociaż współczuję twojemu położeniu, wygląda na to, że problem polegał na tym, że byłeś zbyt zmęczony i po prostu przespałeś egzamin. Jeśli tak jest, to obawiam się powiedzieć, że profesor może mieć pełne prawo wyznaczyć Ci zero za nieprzystąpienie do egzaminu. Istnieją szkoły, w których w takich okolicznościach polityka polegałaby na przypisywaniu niepełnego, ale jest to całkowicie zależne od szkoły.

Zasadniczą kwestią jest to, że jeśli nie masz usprawiedliwionego nieobecność na egzaminie, jesteś zdany na łaskę instruktora i wszelkie obowiązujące zasady. Na przykład w mojej szkole polityka mówi, że wszystko inne niż zatwierdzona z góry działalność uniwersytetu, jest w mojej gestii. Więc jeśli instruktor zdecyduje się dać Ci zero, nic nie możesz zrobić.

Musisz także rozważyć rzeczy z punktu widzenia instruktora: dać Tobie poprawkę ponieważ przespałeś egzamin, wymagałoby to, aby dała wszystkim przyszłym studentom , którzy zrobili to samo, możliwość powtórki - w końcu dlaczego tylko ty miałbyś być specjalnie traktowany? Spełnienie Twojej prośby oznaczałoby, że w przyszłości wystarczyłoby powiedzieć „przepraszam, zaspałem” i odłożyć egzamin, na który nie byłeś gotowy. Jest to po prostu niesprawiedliwe wobec instruktora i wszystkich uczniów, którzy przygotowywali się do egzaminu w wyznaczonym terminie. To po prostu nie jest walka, której możesz spodziewać się wygranej, chyba że istnieją wyjątkowe okoliczności łagodzące, o których nie wspomniano.

Myślę, że to najlepsza odpowiedź, ponieważ wspomina o zasadach.Prawidłowym działaniem jest ustalenie, jaka jest polityka i jak ma zastosowanie w kontekście jej pominięcia przez zaspanie.Profesorowie nie mogą robić wyjątków od zasad.Jeśli zrobią wyjątek dla ucznia A, wówczas uczniowie B i C zgłaszają się, ponieważ uważają, że ich okoliczności również uzasadniają wyjątek.Wątpliwe jest, że uniwersytet nie ma jasnej polityki w tym zakresie i że nie ma egzaminów kosmetycznych w okolicznościach, które nie są usprawiedliwione.
Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji.Jeśli chcesz omówić problemy ze środkami transportu lub różnymi systemami egzaminacyjnymi, zrób to [na czacie] (https://chat.stackexchange.com/rooms/77427/discussion-on-answer-by-aeismail-slept-profesor-kończący-daje-mi-az).
To zależy od instruktora.Jeśli on / ona pozwoli na zastępstwo, z mojego poprzedniego doświadczenia pozwolono mi ponownie napisać finał, pisząc esej na temat kursu.Szczęśliwie dla mnie.Ale to ich dyskrecja.Nie możesz walczyć kłótnią, ponieważ popełniłeś błąd i myślę, że zostałeś ze współczuciem instruktora.
heropup
2018-05-08 10:58:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mówiąc z własnego doświadczenia, radzę zaakceptować konsekwencje wydarzeń, które miały miejsce i iść dalej.

Istnieje i będzie wiele ważnych sytuacji w życiu, które wymagają, abyś był w w określonym miejscu w określonym czasie. Zapewne punktualność i odpowiedzialność są nawet ważniejsze w miejscu pracy niż w środowisku akademickim, gdzie pominięcie ważnego zadania lub wydarzenia może kosztować Cię pracę lub może narazić życie na niebezpieczeństwo. Tak, zdarzają się błędy. Ale najważniejszą lekcją z lat formacyjnych - którą osobiście uważam za coraz bardziej traconą z każdym kolejnym pokoleniem uczniów - jest nauczenie się, jak upewnić się, że ważne zadania nie zostaną pominięte, a jeśli pojawią się nieprzewidziane okoliczności, możesz przewidzieć i sporządzić odpowiednie plany awaryjne.

Zamiast próbować błagać o kolejną szansę, zamiast próbować „zobaczyć, co można zrobić”, rozwiązaniem jest uznanie, że popełniłeś poważny błąd, którego nie można rektyfikowane. Nikt inny - ani twój profesor, ani jego przełożony, ani instytucja akademicka - nie ponosi odpowiedzialności za naprawienie twojego błędu. Proszę zrozumieć, że jeśli brzmi to szorstko lub lekceważąco, to nie powinno tak być. Ponownie mówię z własnego doświadczenia. Im szybciej zaakceptujesz fakt, że są rzeczy, których nie możesz „załatwić”, tym szybciej będziesz się rozwijać jako osoba i tym lepiej dostosowany i lepiej przygotowany będziesz po ukończeniu edukacji akademickiej.


Tak więc, w świetle niektórych komentarzy, które zostały zamieszczone w odpowiedzi na powyższą odpowiedź, uważam za konieczne poczynić szereg wyjaśnień, które, muszę podkreślić, niekoniecznie są skierowane osoba, która pierwotnie opublikowała pytanie.

Po pierwsze, nie sugeruję, że nie należy pytać , czy można wprowadzić wyjątek lub inne rozwiązanie. Ale każdą prośbę należy rozumieć tak, aby można było ją wysyłać z oczekiwaniem, że odpowiedź brzmi - i będzie - nie, że domyślne stanowisko i polityka zostały już jasno i z dużym wyprzedzeniem określone, a po podjęciu decyzji mają go przestrzegać. To nie jest jakiś rodzaj „negocjacji”, w który się przystępujesz. To nie jest sytuacja, w której, jeśli „po prostu się bardziej postarasz”, możesz przekonać kogoś do zlitowania się nad tobą i możesz postąpić po swojemu.

Aby ktoś odpowiedział na powyższe, mówiąc: „ale mogę skończyć popadł w poważny dług finansowy i został „zmuszony” do wycofania się ”, znowu nie jestem pozbawiony współczucia, ale z pewnością taka konsekwencja nie mogła być na tobie stracona, kiedy zostałeś poinformowany o polityce. Jeśli coś jest tak ważne, to należało poczynić odpowiednie przygotowania. Dlaczego należy zwracać szczególną uwagę, gdy inni nie mieli tego problemu?

Jeśli byłeś krytycznie chory w szpitalu, który miał przejść operację, która miała być przeprowadzona przez wykwalifikowanego specjalistę, ale ten chirurg śpi i jest niedostępny, a ty umierasz, czy to sytuacja, w której chirurg może po prostu poprosić szpital o powtórkę? I odwrotnie, jaki pacjent zaakceptowałby twoją wymówkę, gdybyś był tym chirurgiem? Na taki scenariusz z życia wzięty muszą się przygotować dorośli. Pogląd, że student może nawet pomyśleć, że jakiś rodzaj negocjacji po fakcie jest w ogóle możliwy , to taki, który profesor ma pełne prawo uważać za obraźliwy i całkowicie niewłaściwy.

Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji;ta rozmowa została [przeniesiona do czatu] (https://chat.stackexchange.com/rooms/77242/discussion-on-answer-by-heropup-slept-through-final-professor-is-giving-me-a-ze).
Nat
2018-05-08 11:48:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wygląda na to, że nadal jesteś w finale, więc pierwsza część to opanowanie - prawdopodobnie masz inne egzaminy, na które musisz być przygotowany i prawdopodobnie powinieneś się na nich skupić.

Następnie, jak od @ aeismail's answer, prawdopodobnie instruktor może podjąć decyzję. Jeśli jest to ważne i masz czas do stracenia, możesz przejrzeć regulamin szkoły, aby potwierdzić i poszukać wszelkich zastrzeżeń lub alternatywnych przepisów.

Teraz jest Twoje spotkanie z instruktorem i kierownikiem wydziału. Trudno powiedzieć, co jest słuszne, ale myślę, że:

  1. Nie spodziewaj się wygranej w tej bitwie. Jeśli jest to ważne i podchodzisz do tego z wdziękiem, możesz mieć szansę uniknięcia porażki na zajęciach, ale bądź przygotowany na to, że nie wyjdzie.

  2. Nie próbuj podważać zdolności instruktora do podjęcia decyzji, zakładając, że zasady potwierdzają, że należy do nich.

  3. Czy postaraj się zrozumieć przekonania instruktora na ten temat.

    • Czy uważają, że spisane zasady są z natury rzeczy ważne i należy ich przestrzegać?

    • Czy uważają, że dopuściłeś się zaniedbania i zasługujesz na porażkę?

    • Czy uważają, że Twoja sytuacja jest niefortunną konsekwencją logistyka?

  4. Czy przygotuj argumenty, aby odpowiedzieć na obawy wynikające z tych przekonań.

    • Jeśli uważają, że spisane zasady są z natury rzeczy ważne, możesz chcieć podkreślić, że nie wymagają ich zawodzenia, ale raczej zostaw to th ich dyskrecja (lub cokolwiek mówią zasady; musisz je przeczytać).

    • Jeśli obawiają się, że byłeś zaniedbany i po prostu leniwy, możesz omówić swoją sytuację, jeśli, powiedzmy, pracujesz na boku lub / i przejściu przeciążonego kursu. W przeciwnym razie, z tego, co wiedzą, spałeś późno na imprezie.

    • Jeśli postrzegają sprawy jako kwestię logistyczną, możesz skomentować, jak powstał problem z harmonogramem, a następnie skupić się na tym, jak przełożyć egzamin.

  5. Wykonaj przygotuj praktyczne rozwiązania, np .:

    • Ponowne podejście do egzaminu w centrum egzaminacyjnym później.

    • Zastąpienie końcowej oceny z egzaminu najniższą oceną, jaką otrzymałeś na poprzednim egzaminie, prawdopodobnie z dodatkową karą.

    • Przystąpienie do egzaminu I (niepełnego) na semestr i zdanie egzaminu później w dogodnym dla prowadzącego terminie.

Niekompletne może nie oznaczać opuszczenia finału.W mojej szkole niekompletne zajęcia należy negocjować przed ostatnim dniem zajęć, z wyjątkiem _usprawdzonej_ nieobecności na finale.
@aeismail Tak, wiele z tego będzie w dużym stopniu zależało od polityki danej szkoły i uczuć instruktora.
Jest to najbardziej konstruktywna reakcja.
Jedyne, czego brakuje, to przygotowanie się na to, co się stanie, jeśli odpowiedź brzmi „Nie”.(Chociaż zostało to nieco omówione w innych odpowiedziach, w przeciwnym razie ta odpowiedź jest tak bliska ukończenia).
To jedyna prawdziwa odpowiedź.Chciałbym dodać „PRZYZNAJ SIĘ do swojego błędu”.Jest to upokarzająca pomyłka, która może mieć konsekwencje naukowe i finansowe.PO musi to zaakceptować, jednocześnie angażując się w kontrolę szkód i negocjacje.
+1, w wersji 4.2: nigdy nie przespałem ani jednej osoby, ale powodem byłaby rewizja do egzaminu.Po ustaleniu 40% mojego końcowego wyniku okazja skłoniła mnie do skorygowania celu w górę z 2: 1 do 1.Na tej pozycji * każda * dodatkowa ocena miała znaczenie, nawet na egzaminach, na których już spodziewałem się asa.Bez względu na to, jak byłem przygotowany o 22:00 poprzedniego wieczoru, warto było być o połowę lepiej przygotowanym rano.Opuszczenie egzaminu to ogromny błąd;surowe konsekwencje są nieuniknione.Ale może przesadna rewizja i nieudana drzemka są na tyle dobrym powodem, że nie musi to oznaczać zakończenia kariery?
Jeszcze jedna sugestia: wielu instruktorów będzie się martwić oszukiwaniem na końcowym egzaminie;aby zachować uczciwość, mogą nie chcieć używać tych samych pytań w powtórce.(ponieważ ktoś, kto już przystąpił do finału, mógłby powiedzieć dokładnie, czego się spodziewać z wyprzedzeniem).) dla jednego ucznia.Bądź świadomy tego i szanuj to.
Graham
2018-05-08 12:37:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Spanie to fizjologiczna potrzeba, którą podziela każda inna osoba w klasie - która wykonała egzamin.

Jeśli miałeś warunku, możesz otrzymać specjalną dyspensę za to. Spodziewaj się jednak, że będziesz potrzebować formalnej dokumentacji od swojego lekarza.

Ocena wyłącznie na podstawie egzaminu może nie być najlepszym sposobem oceny kursu, ale faktem jest, że zdecydowali się to ocenić w ten sposób i tak wszelkie prawo do tego. To bardzo normalne na uniwersytetach. Naprawdę nie próbuj z tym walczyć, bo przegrasz.

W Wielkiej Brytanii uniwersytety zazwyczaj mają możliwość formalnego wyjazdu na studia później w ciągu roku. Zapytaj o to. Na razie jednak Twoja ocena wynosi zero.

** Spanie to fizjologiczna potrzeba podzielana przez każdą inną osobę w klasie - która zdała egzamin. ** Również pracownicy uczelni muszą myśleć o konsekwencjach, jeśli pozwolą komuś powtórzyć egzamin, ponieważ zaspali.Co powstrzymałoby później ludzi przed nieobecnością na egzaminie, ponieważ chcieli więcej czasu na naukę, a potem po prostu powiedzieli, że zaspali.
Jeszcze jedna odpowiedź „nie walcz z tym”… Jaki jest sens akceptowania zera?Nie możesz ukończyć szkoły z zerem.Trzeba walczyć - albo umówisz się na poprawkę, albo powtórkę w późniejszym terminie lub cokolwiek innego.Ale zaakceptowanie zera i rezygnacja z nauki nie byłoby wcale mądre.
Nie powiedziałem, żebym odpuścił, powiedziałem, żeby dowiedzieć się czegoś o rewidacjachAle prawie na pewno nie może zmienić wyniku tego egzaminu.
@PeteyPete, To nie jest prawdą na wielu uniwersytetach.Jeśli ponownie podejdziesz do mojego egzaminu, Twoja ocena zostanie ograniczona do poziomu zaliczenia (40%), a to oznacza, że lepiej będzie, jeśli spróbujesz uzyskać 41% z oryginalnego egzaminu i powtórzysz, jeśli nie zdałeś.
@TheGreatCabbage Naprawdę nie rozumiem, jak to się ma do mojego komentarza?
@Graham W OP podała już w pytaniu wiadomość e-mail do profesora o możliwości przystąpienia do egzaminu w późniejszym terminie.Nie widzę pytania „jak wstecznie zmienić znak?”ale „co mam powiedzieć, żeby dostać poprawkę i co zrobić, jeśli zostanie odrzucona?”
@PeteyPete czy nie jest to odpowiedź na twoje pytanie „Co by zapobiec ...”?
Ach, myślę, że teraz rozumiem.Ponieważ OP nie wspomniał nic o ponownym zdaniu egzaminu (i co byłoby oczywistym sposobem przejścia, gdyby było to możliwe), chciałem skomentować robienie wyjątków dla osób fizycznych w tym przypadku, ponowne powtarzanie egzaminu, który (najwyraźniej) nie ma oficjalnej opcji ponownego ponownego przejściadla wszystkich uczniów.
@Džuris OP mówi, że zapytali, czy mogliby go zdawać „* w następnej sekcji *” - przez co (z kontekstu) zakładam, że mają na myśli następną część egzaminów tego dnia.Po prostu nie mogą później przystąpić do tego samego egzaminu ze względu na ryzyko oszustwa.W ogóle nie wspominali o poprawkach, które oczywiście miałyby się odbyć w dalszej części roku (może w lipcu / sierpniu) z zupełnie inną pracą egzaminacyjną.Jeśli o to im chodziło, to jest to niezwykłe dla uniwersytetów, ale OP musiał znać wynik, kiedy zaczynali.
Jako osoba, która przez całe życie zmagała się z zaburzeniami snu, takie rozmowy są dla mnie naprawdę denerwujące.Zaufaj mi, z pewnością nie ma takiego samego doświadczenia każdego z tych fizjologicznych potrzeb.
@ASimpleAlgorithm Dlatego mój drugi akapit wspomina o uzyskaniu zwolnienia z powodu choroby.Oczywiście uwzględniamy to w taki sam sposób, w jaki uwzględniamy dostęp z osobą na wózku inwalidzkim.Ale dla kogoś z pełną sprawnością fizyczną nie zwalniamy go z egzaminu tylko dlatego, że był na górze;a osobom bez zaburzeń snu nie odpuszczamy tylko dlatego, że byli zbyt zdezorganizowani, aby ustawić alarm.
@Graham tak, przepraszam.
@ASimpleAlgorithm Bez obaw.Masz rację, że ważne jest, aby było jasne, że niektórzy ludzie naprawdę będą potrzebować jakiegoś zaburzenia lub niepełnosprawności, aby wziąć pod uwagę;i można śmiało powiedzieć, że ponieważ problemy ze snem nie są tak dobrze rozumiane, dobrym pomysłem jest ostrzeżenie kadry z wyprzedzeniem, zamiast prosić później o dyspensę.Ale osobiście uważam, że ktoś bez tych problemów, prosząc o dyspensę, nie okazuje szacunku ludziom, którzy tego naprawdę potrzebują, co ogranicza moje współczucie dla PO.
@Džuris 0 na egzaminie oznacza brak ukończenia szkoły?Nie ma sposobu, aby przejść na kolejny semestr i zdać go wtedy?Jestem ..... zaskoczony tym
@PeteyPete Na moim uniwersytecie ludzie po prostu nie stawali się na egzaminie i otrzymywali „nieobecność”, co nie wpłynie na ich ocenę.Naprawdę nie widzę w tym problemu, jest wiele różnych przeszkód, które może to stanowić, ale mamy szansę na zmianę terminu.
@Džuris Dlaczego jeden niezaliczony egzamin jest tak zły?W ogóle tego nie rozumiem, w Niemczech zwykle do każdego egzaminu przystępuje się wielokrotnie.Który system pozwala nie skończyć, jeśli nie zdałeś jednego egzaminu?
Zibbobz
2018-05-08 21:04:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Przeproś za opuszczenie egzaminu.

Tak, musiałeś spać - możesz nawet być przepracowany. W dzisiejszych czasach studenci często są przepracowani.

Ale każdy inny uczeń także potrzebuje snu, a jeśli ma program nauczania podobny do Twojego, jest także przepracowany, a mimo to ten egzamin - więc naprawdę nie masz podstaw do tego, aby był to akceptowalny pretekst.

Ocena 0 jest również całkowicie odpowiednia dla kogoś, kto nie przystąpił do egzaminu - żadne z pytań nie było poprawne, ponieważ w ogóle go nie rozwiązałeś.

Tak więc jedyne, co Ci pozostaje, to przeprosić za przespanie egzaminu - możesz wyjaśnić sytuację, ale nie oczekuj specjalnego wyjątku lub poproś go, tylko dlatego, że byłeś zmęczony. Gdyby to była sytuacja, w której przegapiłeś pracę, ponieważ zaspałeś, straciłbyś pracę.

W obecnej sytuacji jesteś w lepszej sytuacji niż myślisz - masz okazję zaprezentowania swojej sprawy i powinieneś pokazać, że jest ci głęboko przykro z powodu swoich czynów i poproś o możliwość ponownego przystąpienia do egzaminu.

Bądź bardzo uprzejmy i przepraszaj za swoje czyny - nauczyciele często nie wybierają terminów egzaminów, a egzaminy poprawkowe mogą jeszcze bardziej naruszyć ich napięty harmonogram. Możliwość ponownego przystąpienia do egzaminu jest przysługą, a nie przywilejem należącym do Ciebie.

+1 za zasłużenie na 0 w obecnej postaci.OP mówi, że 0 to ocena zarezerwowana dla oszustów - to nieprawda, to także ocena dla kogoś, kto w ogóle nic nie zrobił.
Warto zauważyć, że w niektórych przypadkach (wszędzie, gdzie uczyłem) nauczyciele * nie * planują egzaminów końcowych;podczas finałów jest tak duże zapotrzebowanie, że tylko rejestrator, posiadający przegląd na poziomie systemu, może sobie z tym poradzić (lub kaszle, źle sobie poradzi).
@LSpice To bardzo dobra uwaga - tak dobra, że dodam ją do tej odpowiedzi.Dziękuję Ci.
Ben
2018-05-08 11:40:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Potraktuj to jako tanią lekcję życia na temat znaczenia punktualności. Gdy jesteś już na rynku pracy, kara za przespanie ważnego spotkania może być znacznie surowsza.

O wiele poważniejsze?Zwykle utrata pracy to najgorszy scenariusz.Wolałbym to mieć, niż porzucić szkołę, w której zainwestowałem już lata.
@Džuris Z czego można wywnioskować, że OP zostaje porzucony ze szkoły z powodu niezaliczenia kursu?
@lighthousekeeper Czy znasz jakiś uniwersytet, na którym kończysz z F na którymkolwiek z kursów?Pytanie brzmiało - co zrobić z tym F.
W przypadku niepowodzenia kursu większość studentów po prostu go powtarza.Rezygnacja z kursu z powodu spania byłaby dość ekstremalną reakcją.
Znam wiele osób, które ukończyły zajęcia po zaliczeniu zajęć.W rzeczywistości znam jedną osobę, która dwukrotnie oblała kurs i przegrała z literą „C” przy trzeciej i ostatniej próbie.Wciąż ukończyłem szkołę na czas (jakoś!).
@Džuris Google „powtórz niezaliczony kurs”, a znajdziesz w Google zasadniczo nieograniczone morze stron dla wszystkich uczelni i uniwersytetów, które na to pozwalają.Przynajmniej w USA jest to standardowa procedura.
@Džuris: Jasne, nie udało mi się rozwiązać równań różniczkowych cząstkowych 2 za pierwszym razem, wziąłem to po raz drugi, poszło dobrze i zdałem na czas.
Z pracą nie narastasz ogromnego długu, dopóki nie otrzymasz wypłaty wiele lat później.To jeden z powodów, dla których szkoła jest nieco przereklamowana, gdy myślisz o ryzyku / nagrodzie.Utrata pracy jest dużo mniej dotkliwa, zakładając, że możesz znaleźć pracę w ciągu kilku miesięcy;ponieważ w tym czasie jest to tylko luka dochodowa.
@Rob: Ta „tylko różnica w dochodach” sprawia, że dziesiątki tysięcy ludzi _ jest bezdomnych_ każdego roku.
@LightnessRacesinOrbit na pewno, ale kiedy tracisz pracę, nie masz pożyczki w wysokości 20 tysięcy dolarów u swojego pracodawcy, którą trzeba spłacić.Jeśli jesteś generalnie zdolny do zatrudnienia i zostałeś zwolniony za zrozumiały błąd, możesz być w porządku za kilka miesięcy, jeśli masz trochę oszczędności (zamiast gigantycznej pożyczki uzyskanej przed znalezieniem pracy) i poważnie ograniczysz wydatki.
@Rob: Pożyczki studenckie muszą działać zupełnie inaczej w Twoim kraju niż w moim!Utrata pracy jest _o wiele, dużo_ gorsza niż rezygnacja z wyższego wykształcenia wyższego stopnia, którego prawdopodobnie nie potrzebowałeś.
@LightnessRacesinOrbit Jako programista komputerowy w USA przychodziłem do pracy w kilka dni, a 1/3 firmy miała 5 minut na wyjazd.Prawie wszyscy byli w porządku w ciągu kilku miesięcy.Dług, który narobili w czasie, gdy nie mieli pracy, nie był tak duży jak opłacenie studiów i nic w zamian.Przynajmniej jeśli jesteś skaleczony w takich okolicznościach, masz doświadczenie zawodowe;w przeciwieństwie do jakiegoś dzieciaka, który jest naprawdę na dole z ogromnym długiem.
@Rob: Wtedy byli szczęśliwcami.Jak wspomniałem wcześniej, nie każdy jest w tak strasznym stanie finansowym, że może po prostu „obejść się bez” pracy przez kilka miesięcy !!Jak na ironię, spłata kredytu studenckiego jest częścią problemu w tej sytuacji.
Niekoniecznie jest to tania lekcja.Na linii może być pomoc finansowa, stypendia i okres próbny.OP popełnił błąd, ale nadal warto o niego walczyć.Wyczerpanie jest prawdziwe.Chciałbym również zauważyć, że gdyby miał to być ostatni semestr PO przed ukończeniem studiów, prawie na pewno nastąpiłyby straty ekonomiczne.
@Rob W Wielkiej Brytanii pożyczki studenckie są wspierane przez rząd.Zwroty są uzależnione od tego, czy zarobisz więcej niż określoną kwotę, więc tutaj nie jesteśmy w takiej sytuacji.Oczywiście będzie to jednak zależne od kraju.
@Graham w USA, pożyczki studenckie mają w rzeczywistości specjalny status, ponieważ nie można uniknąć tych pożyczek w przypadku bankructwa.Wydaje się, że wszystkie bankructwa tutaj są związane z kredytami studenckimi lub rachunkami za leczenie.Jeśli przed pójściem na studia dostaniesz możliwość zdobycia wykwalifikowanej pracy, możesz poczuć się lepiej, rezygnując z niej do czasu, gdy będziesz mógł zapłacić za nią gotówką później.
@Rob W Wielkiej Brytanii nadal lepiej jest zdobyć wykwalifikowaną pracę niż dyplom bez perspektyw.Nie wierzę też, że pożyczki studenckie tutaj zostały zniszczone przez bankructwo;ale ponieważ nie musisz spłacać, dopóki nie zarabiasz powyżej progu (18 000 GBP lub 25 000 GBP), jest mało prawdopodobne, że doprowadzi Cię to do bankructwa.Jednak uniemożliwia to ludziom oszczędzanie na depozyt za dom - większość młodych ludzi w Wielkiej Brytanii nigdy nie będzie stać na posiadanie własnego domu.
Zgadzam się z @zahbaz, że prawdopodobnie nie będzie to „tania” lekcja - odrzuciłem tę odpowiedź ze względu na jej nonszalanckie podejście do trudnej sytuacji ucznia.Student może zasłużyć na ocenę - a tym samym zasługuje na porażkę, utratę wsparcia finansowego, konieczność płacenia za ponowne podjęcie studiów, odkładanie ukończenia studiów lub znalezienia pracy ... student może nawet zdecydować się na rezygnację w wyniku tego problemu.Nie bądźmy tak nonszalanccy.
@Aaron: To, czym jest tu „kawaler”, to całkowicie bezpodstawne spekulacje, że niepowodzeniu tego egzaminu towarzyszy szereg wtórnych konsekwencji, które nie zostały określone w pytaniu PO.
-1 Za protekcję i usprawiedliwienie surowego traktowania pracowników przez pracowników za bardzo ludzką porażkę.
Zwykle nie trzeba rezygnować z zajęć z powodu samych niepowodzeń, ale niepowodzenie na zajęciach może spowodować utratę stypendium lub innego finansowania i jest całkiem możliwe, że nie będzie już stać na kontynuowanie nauki.
Morgen
2018-05-09 07:25:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tak, sen jest potrzebą fizyczną.

Nie, to nie usprawiedliwia opuszczenia testu.

Żeby spojrzeć z perspektywy, jestem narkoleptykiem, więc boleśnie zdaję sobie sprawę z wpływu snu na twoje ciało.

Również z tego powodu nigdy nie opuściłem finału.

To nie znaczy, że nie przespałem testów.

  • Poszedłem do testu i zasnąłem, czekając, aż zemdleje (pomocnik mnie obudził).

  • Zasnąłem podczas wykonywania testu (opiekun był na tyle uprzejmy, że mnie obudził).

  • Zasnąłem podczas przeglądania odpowiedzi (opiekun obudził się do zebrania testu)

Bardzo jestem zaznajomiony ze snem, który powoduje problemy z testowaniem.

Opuszczenie testu, ponieważ spałeś, nie wzbudza moich sympatii i prawdopodobnie nie przysporzy Ci to litości ze strony profesora.

Powinieneś przygotować się na prawdopodobieństwo, że powiedzą „Nie”. Wymóg obecności świadka oznacza, że ​​spodziewają się, że w takim przypadku zareagujesz źle, lub że spowoduje to coś w rodzaju okresu próbnego.

Chociaż jest mało prawdopodobne, że zostaniesz wyrzucony z jednego kursu, konsekwencje zrobienia sceny mogą być znacznie poważniejsze - szczególnie jeśli stracisz panowanie nad sobą.

Więc upewnij się, że jesteś wypoczęty i najedzony na tym spotkaniu, pamiętaj, że twoja pozycja jest tak słaba, jak to tylko możliwe, i akceptuj z wdziękiem każdą odpowiedź, jakiej udzielą.

Arthur Tarasov
2018-05-08 12:58:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jest jedna rzecz, która zadziałała w moim przypadku, gdy byłem studentem i przespałem egzamin, a potem, gdy sam uczyłem uczniów i mieli uczniów, którzy przespali moje egzaminy.

Możesz spróbować negocjuj, że możesz przystąpić do egzaminu, a jeśli zdasz z wynikiem A, uzyskasz minimalną ocenę pozytywną (61% lub D lub cokolwiek) z kursu. Jeśli uzyskasz B lub mniej, przegrywasz. Powinien współpracować z profesorem, chyba że polityka szkoły zabrania takich ustaleń.

Jak zauważył scaaahu w komentarzu, jest to dość niekorzystna pozycja i dlatego ma duże szanse na akceptację. Oczywiście powinieneś postarać się o ponowne zdanie egzaminu na standardowych warunkach, ale Twoja pozycja przetargowa jest tam dość słaba, więc być może będziesz musiał zadowolić się tym, co zadziała.

Jeśli szkoła zezwala na ponowne podjęcie kursu w następnym semestrze, wolę go ponownie.Spadnięcie z A do D jest dla mnie zniewagą.Powinienem być więcej wart.
Czy ty lub któryś z twoich uczniów próbowałeś negocjować umowę od A do C?Jeśli chodzi o GPA, to od 4 do 2, czyli połowa oceny.Dla mnie brzmi to bardziej sprawiedliwie.
@scaaahu Właściwie to nie pamiętam.Z mojego doświadczenia wynika, że nikt z nas nie przesypia na kursach, na których jesteśmy podekscytowani i na których bardzo nam zależy.Chcą tylko usunąć to z drogi.Myślę, że było mniej surowe ustalenia, kiedy zdawali z B lub C, co dawało im minimalną ocenę pozytywną, ale był to dość wyluzowany kurs.Osobiście nie dałbym nikomu nic wyższego niż zaliczenie, gdyby nie zdał egzaminu bez usprawiedliwienia.Nie jest to zbyt sprawiedliwe w stosunku do innych uczniów i stwarza niebezpieczny precedens dla przyszłych studentów.
Ta strategia może być tą z najlepszymi możliwymi szansami na przystąpienie do egzaminu.Niezłe znalezisko!
@scaaahu "Spadanie z A do D jest dla mnie zniewagą" To jest dla mnie zupełnie obce.Mówimy o przespaniu finału.Jaki zaszczyt masz obrażać?
@16807 Q: _ Jaki zaszczyt masz obrażać? _ A: Stopień A do Stopnia D.
joshperry
2018-05-10 04:37:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Żeby pokazać trochę zewnętrzną perspektywę profesora, z której profesorowie być może nawet nie zdają sobie sprawy. Mieszkałem z profesorem przez kilka lat i chodziliśmy na nocne spacery, które często zmieniały się w wyładowywanie frustracji z dnia / tygodnia.

Często narzekała na uczniów, którzy zwykle spóźniają się z zadaniami, zadania, obecność, a potem błagał o szczególne rozważenie, kiedy ich zwlekanie ostatecznie kosztowało ich punkty. Zauważyłem, że szczyt frustracji zdawał się zbiegać się z dużymi testami i finałami, ponieważ wtedy słabo przygotowani uczniowie w końcu zdali sobie sprawę, że mogą nie zdać.

W tym czasie była zalewana takimi uczniami, którzy błagali o jakąkolwiek swobodę geograficzną. aby dać im korzyść. Doszło do tego, że dojeżdżałaby do pracy, żeby zachować zdrowie psychiczne. Wszyscy uczniowie w tym czasie, niestety, nawet ci dobrzy, walczyli z jej oburzeniem popartym dużą swobodą, aby pomóc lub nie.

Kiedy student miał problem, wewnętrzny monolog, który słyszałem, brzmiał: dlaczego miałbym zejść ze swojej drogi, spędzać swój własny ograniczony czas, aby ci pomóc, kiedy nawet sobie nie pomożesz? ”

Pamiętaj, to byłoby dla niej dodatkowe obciążenie. Będzie musiała poświęcić trochę czasu, aby przeprowadzić test dla ciebie lub zaplanować alternatywne zadanie (szczególnie ją to zdenerwowało). Profesorowie, zwłaszcza badacze, są niesamowicie zajęci i będzie to postrzegane jako ingerencja w ich intensywne życie.

Gdybym musiał wydać zalecenie: przygotuj plan i spraw, aby nie miał on wpływu na nauczyciela. Znajdź innego nauczyciela, który będzie chciał poprowadzić egzamin w swoim czasie, zaprojektuj i zaplanuj alternatywne zadanie, które jest równie istotne jak końcowe, zaproponuj, że zrobi coś w zamian w wolnym czasie, aby jej to wynagrodzić.

Nie mogę tutaj przecenić potrzeby przejęcia inicjatywy, będzie to dużo mówić do twojego nauczyciela i administratora o tym, jak poważny jesteś. To był twój schrzanek, jeśli chcesz rozwinąć współczucie nauczyciela, musisz zrobić coś lepszego niż spotkać się w połowie drogi; musisz sam pokonać cały dystans i sprawić, by podróż wydawała się jak najbardziej imponująca.

„Zaproponuj TA lub egzamin oceniający w wolnym czasie, aby jej to wynagrodzić”.** W żadnym wypadku nie należy tego oferować. ** W najlepszym przypadku jest to bezpłatna praca, którą wiele szkół zwalcza, aw najgorszym może zostać odebrana jako przekupstwo i wpędzi ucznia w gorsze problemy.
@aeismail W porządku, zaktualizowałem moją odpowiedź, ale myślę, że weterynarz byłby raczej skuteczny.
Jest to w większości rozsądna odpowiedź, z wyjątkiem części dotyczącej „zaplanowania alternatywnego zadania, które jest równie istotne jak ostateczne”.Nie ma substytutu dla egzaminu, a pozwolenie OP na wykonanie innego zadania byłoby rażąco niesprawiedliwe dla wszystkich pozostałych uczniów.Musi zdać egzamin i niestety nie może napisać własnego egzaminu, może to zrobić tylko jej instruktor.Więc chociaż twoje inne sugestie i ogólne rady są dobre, nie da się obejść faktu, że instruktor będzie musiał wykonać znaczną pracę, aby dostosować OP (i dlatego prawie na pewno odmówi pomocy).
Chociaż wet za wet byłby skuteczny, byłby również wysoce nieetyczny i postawiłby instruktora w kłopoty, ponieważ ustanowiłby precedens.
Gdzie na ziemi można znaleźć profesora / wykładowcę chętnego do poprowadzenia losowego egzaminu bez powodu w środku ostatniego sezonu?
Nie mogę w tej sprawie współczuć prof.Finał o 8 rano jest praktycznie zaproszeniem do przegapienia tego wydarzenia.Istnieje wiele dowodów na to, że rytmy dobowe młodych ludzi nie pozwalają na wczesny start.
Członkowie wydziału @Sentinel: nie planują egzaminów końcowych w żadnej znanej mi szkole w USA.Uczelnia ustala datę i godzinę, często na podstawie tego, kiedy klasa zbiera się w trakcie semestru.
WGroleau
2018-05-08 16:16:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie kwestionuję żadnej odpowiedzi, ale możliwe jest, że przyjęte przez nich zasady mogą być inne w Twojej szkole. Jeśli istnieje oddział doradczy, polecam odwiedzenie go w celu uzyskania dodatkowej porady.

Podejrzewam, że szkoła chciałaby, abyś nie wyrzucał .

Flood
2018-05-08 20:36:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy masz problem zdrowotny, który może wyjaśniać, że śpisz? Doszedłem do egzaminu, ale podczas niego zasnąłem. Nie trzeba dodawać, że zawiodłem. Później odkryłem, że mam przewlekłą niewydolność nerek. Siedem lat później i przy dużym wsparciu Uniwersytetu uzyskałem dyplom. Więc proszę, sprawdź swoje zdrowie.

Uważam, że jeśli OP rzeczywiście ma jakieś problemy zdrowotne związane ze snem, ta odpowiedź ma największe szanse na osiągnięcie pozytywnego wyniku.Warto dodać, że najpierw sprawdzanie zasad jest dobrym pomysłem - niektóre szkoły i uczelnie nie dopuszczają żadnych specjalnych ustaleń w przypadku chorób / niepełnosprawności, o których wcześniej nie zostały powiadomione.W takim przypadku sprawdzenie zdrowia jest zawsze dobrym pomysłem, ale nie może pomóc w tym konkretnym problemie akademickim.
Zapomniałem o tym wspomnieć z pomocą dawcy organów i ich rodziny.
polfosol
2018-05-08 19:29:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

To samo wydarzyło się kilka lat temu. Spałem i opuściłem egzamin końcowy. Ironia polegała na tym, że kurs nie miał żadnych egzaminów pośrednich ani prac domowych, a jego kwalifikacja opierała się wyłącznie na egzaminie końcowym!

Oto co zrobiłem. Napisałem list do profesora, wyjaśniając swoją wymówkę i przyznając się do konsekwencji, ale poprosiłem go o litość nade mną. System ocen był w skali od 0 do 20 (a nie od F do A +), a minimalna ocena do zaliczenia wynosiła 10. Zapytałem profesora, czy można dać mi 9, żeby zminimalizować szkody.

Profesor tak uczynił i chociaż nie udało mi się tego kursu, pozostałem wdzięczny za jego hojność. W następnym semestrze wziąłem to ponownie i zdałem. Moja osobista rada brzmi: to nic wielkiego. Takie rzeczy się zdarzają. A życie toczy się dalej ...

Czym się różni, jeśli nie uda Ci się zdobyć 9 lub 0 punktów?System, który znam, to „porażka i spróbuj ponownie w następnym semestrze”, niezależnie od tego, „jak się nie udało”.
@JayFromA, czy naprawdę muszę wyjaśniać różnicę między niepowodzeniem z 0 a niepowodzeniem z 9?Najbardziej oczywisty to wpływ na średnią ocen.
Czy naprawdę muszę wyjaśniać, że w niektórych systemach nieudany egzamin w ogóle się nie liczy i jest po prostu udokumentowany jako nieudana próba zdania egzaminu?Wykorzystywanie punktów z niezaliczonych egzaminów do oceny jest dla mnie pojęciem obcym (i dziwnym).
@JayFromA i wydaje mi się, że naprawdę muszę wyjaśnić, że z mojego doświadczenia wynika, że większość ludzi po prostu patrzy na GPA i nie przejmuje się szczegółami, np.czy zdałeś określony kurs, czy też raz go nie zaliczyłeś.
Chodzi mi o to, że istnieją systemy, w których punkty / oceny z niezaliczonych egzaminów są całkowicie pomijane i nie są brane pod uwagę przy obliczaniu jakichkolwiek ocen.Wynikająca z takiego systemu różnica 0/9 punktów nie miałaby absolutnie żadnego efektu i dlatego wydaje się dziwna.
@JayFromA Nie byłem świadomy tego rodzaju systemów.W tym przypadku Twój punkt widzenia jest całkowicie ważny.W każdym razie chodziło mi tylko o dwa zdania mojej odpowiedzi.
Na mojej uczelni powtarzana ocena zastąpiła poprzednią (wyższą lub niższą), więc to też jest opcja.
@user3067860 Boże, moje życie byłoby o wiele prostsze, gdybyśmy też mieli taką możliwość.[Za moich czasów] (https://imgflip.com/memegenerator/Back-In-My-Day) mieliśmy kilku profesorów sadystów (no cóż, większość z nich), którzy nawet nie pozwolili zminimalizować szkód.Uznałem, że jestem bardzo szczęśliwy, gdy dostałem 9 i i tak zawaliłem: s
@polfosol Cóż, zawsze była też zbyt pewna siebie osoba, która próbowała ulepszyć C, ale skończyła z D lub F (zwłaszcza jeśli, na przykład, profesor się zmienił).
@JayFromA: * Chodzi mi o to, że istnieją systemy, w których punkty / oceny z niezaliczonych egzaminów są całkowicie pomijane i nie są brane pod uwagę przy obliczaniu jakichkolwiek ocen. * - Powiedziałbym nawet, że to cecha definiująca niezaliczony egzamin.Dlatego naprawdę zastanawiam się, jaka jest różnica między niepowodzeniem a niepowodzeniem w omawianym systemie.Czy to tylko arbitralny próg na skali ocen, przy którym powinieneś czuć się naprawdę źle, gdy jesteś poniżej tego?
@Wrzlprmft W systemie tego typu, który znam (w duńskich liceach), nie trzeba zdawać wszystkich egzaminów, aby ukończyć szkołę.Wystarczy, że Twoja średnia będzie powyżej oceny pozytywnej.Oznacza to, że uzyskanie niższej oceny niedostatecznej sprawia, że jest to trudniejsze.Są też dalsze wymagania, aby nie mieć zbyt wielu niezaliczonych kursów (tak mi się wydaje), a jeśli studiowanie określonego tematu na uniwersytecie wymaga kursu, to trzeba go zdać (można by pomyśleć, że nikt niematematyka po niezaliczeniu matematyki w liceum, ale cóż, uczniowie ...).
We Włoszech, gdzie uczyłem się egzamin, który nie zdał egzaminu i brak pokazu, oznacza to, że nie wziąłem udziału w kursie.Po prostu musisz go powtórzyć (oczywiście może to przysporzyć kłopotów, jeśli masz stypendium wymagające zdania określonej liczby egzaminów rocznie).
Nie ma nic ironicznego w kursie, który nie obejmuje semestru lub pracy domowej.
@DeanMacGregor, ale prześpienie końcowego egzaminu z tego kursu jest super ironiczne.Czytałem nawet gdzieś, że wśród naszych przodków jaskiniowców był taki człowiek, który zaspał i przegapił polowanie.Kiedy się obudził i spojrzał na słońce, które było na środku nieba, powiedział: _ to ironia losu_.Nie wiedzieli, co to znaczyło, bo facet miał kaca.Ale słowo brzmiało przyjemnie, więc przyjęli je od razu.
@poftosol Ewaluacja tylko końcowa jako środek nadzwyczajny czy jako stały element programu tego kursu?
Cole
2018-05-11 02:27:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wygląda na to, że do tego możesz mieć pecha. Zasady większości uniwersytetów polegają na tym, że nie pojawia się na finale, co oznacza, że ​​nie zdasz egzaminu, co (w zależności od wymagań określonych w sylabusie) zwykle oznacza, że ​​nie zaliczysz zajęć.

Biorąc to pod uwagę, twój Jedyną nadzieją jest przekonanie nauczyciela / kierownika wydziału podczas twojego spotkania, aby miał nad tobą jakąś litość.

Oto, co bym polecił.

  1. Nie kłóć się zasługujesz na zaliczenie tej klasy. Spieprzyłeś tutaj, tracąc swoje „prawo” do zdania.
  2. Argumentuj, że włożyłeś dużo ciężkiej pracy w zajęcia (wspomnij o swojej ocenie wstępnej, jeśli była dobra) i że naprawdę nie Nie chcę, żeby to poszło na marne. (znowu, nie oznacza to, że powinny dać ci drugą szansę, ale jest to coś, co waży wagę na twoją korzyść)
  3. Zaproponuj, że będziesz stawał na głowie, aby wszystko było praca. (W dowolnym momencie weź nowy finał, zrób bardzo duży projekt naprawczy, dodatkowo do finału, itd.)

Twoim największym problemem jest to, że reszta klasa zdała już egzamin, a to daje dużą szansę na oszukanie poprzez rozmowę z nimi, aby dowiedzieć się, o co pytano na egzaminie. Chociaż większość uczniów nie oszukiwałaby w ten sposób, każdy nauczyciel, którego miałem, zakłada, że ​​uczniowie to zrobią, jeśli nadarzy się okazja.

Stwarza to dylemat, w którym nauczyciel czuje, że musi napisać zupełnie nowy finał, aby zapobiec oszukiwaniu, ale nauczyciel również nie chce przechodzić przez te wszystkie kłopoty po prostu ponieważ jeden uczeń był nieodpowiedzialny.

W świetle tego wszystkiego powiedziałbym, że najlepiej jest zaoferować zrobienie wszystkiego , aby mieć szansę zaliczenia zajęć. Możesz zasugerować wykonanie dużego projektu naprawczego wybranego przez nauczyciela, oprócz zaliczenia ostatniego spóźnionego, z zastrzeżeniem, że nauczyciel nadal może cię oblać, jeśli wykryje jakiekolwiek oznaka domniemanego lub rzeczywistego oszustwa. Nadal ma to tę wadę, że nauczyciel będzie musiał ocenić / zweryfikować Twój projekt naprawczy, ale może to być najlepszy wybór.

Powodzenia i daj nam znać, jak się sprawy potoczą.

TOOGAM
2018-05-12 22:46:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Podobnie jak wiele innych odpowiedzi, które zostały już udzielone, powiedziałbym, że najbardziej zalecanym sposobem postępowania jest zaakceptowanie oceny niedostatecznej i nie walka z nią.

Myślę jednak, że drugi akapit, który napisałeś zawiera sporo logicznego rozumowania, którego nie zauważyłem w innych odpowiedziach. Dlatego też chciałem to zrobić.

Oryginalnemu plakatowi ta informacja nie spodoba się, ale przyjemność nie oznacza dokładności. Wierzę, że to, co zostanie powiedziane, jest prawdą, nawet jeśli takie informacje mogą nie być miłym i przyjemnym doświadczeniem.

Nie uważam, że F jest refleksyjną oceną wiedzy i praca, którą włożyłem w ten kurs

Ocena F nie odzwierciedla Twojej wiedzy i pracy włożonej w kurs. Jednak ocena F odzwierciedla to, co się stało.

Otrzymałeś bardzo szczegółowe instrukcje, które nie zostały pomyślnie spełnione. Ocena na poziomie F odzwierciedla to .

Nie sądzę, aby student powinien uczyć się i uczyć przez cały semestr, a następnie mieć jeden przedział czasu na udowodnienie swoich wiedzy.

Być może takie ograniczenie nie powinno istnieć. Jednak niezależnie od tego, czy uważasz, że to przyzwoite, czy nie, prosta rzeczywistość jest taka, że ​​to ograniczenie najwyraźniej istnieje.

Ludzie popełniają błędy, a ja potrzebuję szansy.

Wiele osób powiedziałoby, że tak naprawdę potrzebna jest lekcja, nawet jeśli jest ona tak trudna, jak obniżenie GPA i wymagająca powtórzenia kursu.

Zrozum, że wielu ludzi myśli o uniwersytecie jako o czymś więcej niż tylko miejscu do nauki, a nawet do pokazania, że ​​możesz ciężko pracować. Wiele osób traktuje doświadczenie uniwersyteckie jako test, który ocenia, czy potrafisz zrobić to, co jest wymagane, co może obejmować takie rzeczy, jak zaliczenie nieprzyjemnego kursu, wykonanie pracy na czas, przebywanie w określonym miejscu, gdy jest to określone, podejmowanie wszelkich starań, aby zapisz się na kursy i uzyskaj wymagane podpisy, a także wszelkie inne zadania, które uniwersytet uzna za wymagane.

Muszę pomyśleć o nowatorskim zadaniu do złożenia po spotkaniu, które może ją zainteresować dając mi kilka punktów do zaliczenia.

Niełatwo przekonać instruktora. Instruktor może mieć duże uprawnienia do podejmowania decyzji, które mają wpływ na ocenę. Może to obejmować podjęcie raczej rygorystycznej decyzji w sprawie określonej polityki, nawet jeśli postrzegasz wyniki jako bardzo surowe. Chociaż mogę nie zgadzać się z decyzją, którą podejmuje twój instruktor, sam jestem instruktorem i mogę powiedzieć, że uznałem taką zdolność / moc za bardzo przydatne w wielu okolicznościach.

Próbując obejść Decyzja jest dokładnym przeciwieństwem akceptacji naturalnych konsekwencji za swoje działania, co może być dokładną lekcją, którą instruktor ma nadzieję narzucić. Dlatego wykazanie, że desperacko starasz się uniknąć takich konsekwencji, wszelkimi możliwymi środkami (w tym nowo wymyślonymi pomysłami, takimi jak wykonanie dodatkowej pracy), może nie służyć żadnemu celowi, poza wzmocnieniem przekonania instruktora, że ​​wygranie tej bitwy ma ogromne znaczenie.

Co mogę na siebie zrobić - mimo że mój profesor powiedział, że nie ma nic - aby pokazać jej, że jestem gotów włożyć ten wysiłek i że chcę się uczyć.

cytat blokowy>

Widzisz, jeśli wykażesz się zdolnością do wysiłku i zaangażowaniem się w naukę, niekoniecznie pomoże to twojej sprawie. Pokazuje tylko, że próbujesz wymyślić własny sposób na osiągnięcie zamierzonych celów, a nie że chcesz poddać się władzy lub zaakceptować uzasadnione konsekwencje.

Czy ktoś wie, co Mogę zrobić?

Jest jedna rzecz, o której powiedziałeś, która może dostarczyć kluczowej wskazówki ...

nie mogła się ze mną spotkać, chyba że szef działu marketingu (jej szef) był obecny.

Instruktor udzielił Ci rekomendacji. Umów się na spotkanie, w którym wezmą udział szef / przewodniczący działu marketingu.

Spotkanie jest jutro o 12:30, po dwóch innych finałach rozpoczynających się o 8.

Świetny. Już to zrobiłeś. (I niestety odbyło się już to spotkanie przed opublikowaniem tej odpowiedzi).

Pamiętaj, że nawet jeśli przegapisz zaplanowane terminy, w których inne osoby przystępowały do ​​egzaminów końcowych, nadal możesz uzyskać dobre rozwiązanie. Można przeznaczyć trochę czasu na samodzielne przystąpienie do egzaminu końcowego. Może to być decyzja, którą mogą podjąć niektórzy ludzie (którzy mogą być raczej życzliwi lub nie). Mogą mieć też inne konsekwencje.

Zrozum, że masz prawo grzecznie prosić i mieć nadzieję, ale nie żądać ani nalegać. Walka najprawdopodobniej spowoduje, że ludzie, którzy mają władzę w tym scenariuszu, staną się jeszcze bardziej niechętni do współpracy, być może nawet na dłuższą metę, podczas powtarzania klasy. Pokorne podejście jest dużo bardziej prawdopodobne, że dobrze ci służy, nawet jeśli końcowy rezultat nie jest tym, na co liczysz.

cms
2018-05-08 19:57:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wygląda na to, że po prostu nie masz szczęścia. Najlepsza rada, jakiej mogę udzielić, to sprawdzenie, czy w Twojej szkole obowiązują zasady, zgodnie z którymi możesz ponownie wziąć udział w kursie i zastąpić starą klasę nową (czasami nazywaną „gapping”).

Scott Seidman
2018-05-09 21:25:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zgadzam się ze wszystkimi ludźmi, którzy mówią, że możesz prosić, ale bądź gotów zaakceptować „nie”.

Dodam, że przespanie egzaminu świadczy o nieodpowiedzialności i oczekiwaniu, że będziesz w stanie Make it up pokazuje brak szacunku dla procesu.

Zalecałbym podejście do tego poprzez zasugerowanie sprawiedliwej kary łagodzącej. Na przykład, jeśli zero na egzaminie skutkowałoby niepowodzeniem, zaproponowałbym, że sugerując, że ocena ogólna będzie obliczana na podstawie pozostałych ocen z kursu, z nałożoną znaczną karą (być może pełną oceną literową), być sprawiedliwym wynikiem. Otrzymujesz znaczną karę, tworząc pewną uczciwość wobec wszystkich uczniów, którym udało się przestrzegać zasad, ale może zdasz kurs.

Dodam, że zero to prawdopodobnie tylko część najmniejszej kary dostałbyś za oszukiwanie. Prawdopodobnie miałbyś dodatkową ocenę w stosunku do swojej oceny, a także miałbyś historię nieuczciwości akademickiej, która miałaby głęboki wpływ na kary za przyszłe incydenty.

guest
2019-01-24 01:17:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jedną z opcji, o której nie słyszałem, ale która może okazać się konieczna, jest przystąpienie do F, a następnie powtórzenie kursu w przyszłym roku. W zależności od tematu, może być dostępny nawet latem (zwłaszcza jeśli poszerzysz przeglądanie innych szkół itp.)

Oczywiście F upuszcza trochę GPA i może opóźnić ostateczne ukończenie szkoły, zwłaszcza jeśli ostatni semestr lub jest warunkiem koniecznym do innych zajęć. Ale nadal nie utożsamiałbym jednego F z przerwaniem szkoły. Do diabła, nawet niepowodzenie w indywidualnej uczelni nie powstrzymuje cię przed pójściem gdzie indziej.

brddawg
2018-05-08 20:38:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Dowiedz się, czy masz możliwość wypisania się z zajęć poza szkołą i poproś o przystąpienie do tego testu.

W USA są [testy CLEP] (https://clep.collegeboard.org/).
Count Iblis
2018-05-09 07:58:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Spróbuj zrozumieć, dlaczego zaspałeś. Czy jest to po prostu spowodowane brakiem snu, czy jest to spowodowane złą jakością snu np. hałas, czy są jakieś problemy medyczne, z którymi musisz się zapoznać? Jeśli lepiej zrozumiesz, dlaczego tak się stało, pomoże to temu zapobiec. Nawet jeśli nie możesz ponownie przystąpić do tego egzaminu, będziesz chciał zapobiec pominięciu kolejnego egzaminu.

Jeśli znalazłeś przyczynę problemu i zastosowałeś dobre środki zaradcze, Poczuję się dużo pewniej rozmawiając z personelem instytucji o zdarzeniu. Opierając prośbę o egzamin modyfikacyjny na problemie, nad którego naprawieniem poświęciłeś trochę czasu, demonstrujesz odpowiedzialne zachowanie. Zrobiłeś wszystko, co możliwe z Twojej strony, aby najpierw rozwiązać problem, a teraz pytasz personel, czy są skłonni zrobić to, co tylko oni mogą zrobić.

Jay
2018-05-09 23:52:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jak powiedzieli inni, z pewnością warto poprosić o kolejną szansę na przystąpienie do egzaminu, ale nie zdziw się, jeśli odpowiedź brzmi nie.

Jeśli odpowiedź brzmi tak, są dwie odpowiedzi, które możesz mieć: 1. Odetchnij z ulgą i zapomnij o tym. 2. Wyciągnij wnioski z doświadczenia.

Jeśli odpowiedź brzmi „nie”, możesz mieć dwie odpowiedzi: 1. Narzekać na niesprawiedliwość świata. 2. Wyciągnij wnioski z doświadczenia.

Przypuszczam, że ze sposobu, w jaki to sformułowałem, jest oczywiste, że uważam, że mądrą odpowiedzią w obu przypadkach jest numer 2.

Powiem z góry że mam dla ciebie dużo współczucia. Ciężko pracować przez cały semestr, a potem potencjalnie oblać kurs z powodu jednego błędu.

Ale dlaczego prześpiłeś egzamin? Masz problem medyczny? Jeśli tak, możesz mieć dobrą wymówkę. Ale jeśli powodem jest to, że spóźniłeś się, studiowałeś lub imprezowałeś, oznacza to złe planowanie.

Wiele lat temu usłyszałem radę, której nigdy nie zapomniałem: jeśli coś jest ważne, bądź na czas. Jeśli istnieje możliwość, że coś spowoduje, że się spóźnisz, zaplanuj dużo dodatkowego czasu. Jeśli wydarzenie jest niezwykle ważne, poświęć absurdalne ilości czasu.

Pewnego razu spóźniłem się na rozmowę kwalifikacyjną. Nie dostałem pracy. Może dostałbym pracę, gdybym był na czas, a może nie.

Od tego czasu, jeśli mapy Google mówią, że dotarcie z mojego domu na rozmowę kwalifikacyjną zajmie powiedzmy godzinę, wychodzę wcześniej 2 godziny lub więcej. Jeśli przyjadę wcześniej, upewniam się, że dokładnie wiem, gdzie jest to miejsce, w jakim budynku, a jeśli jest to duży biurowiec, w jakim apartamencie. Nie chcę być 5 minut przed wizytą i błąkać się po niewłaściwym budynku, bo pomyliłem się co do adresu. Jeśli nadal jestem o wiele za wcześnie, znajduję miejsce w pobliżu, aby napić się kawy lub w inny sposób siedzę i zabijam czas. Lepiej jest spędzić godzinę siedząc przed budynkiem, niż się spóźnić.

Jeśli muszę po coś wstać, ustawiam dwa budziki: jeden przy łóżku, a drugi po drugiej stronie pokoju, więc muszę wstać z łóżka i wyłączyć budzik. Ponadto upewniam się, że idę spać wcześnie, aby móc wstać.

Nie jestem osobą bardzo punktualną. Często spóźniam się do pracy i zwykle przychodzę na wizyty u lekarza i tym podobne w ostatniej chwili. Ale kiedy jest coś, w czym mam dużo do stracenia spóźniając się, po prostu upewniam się, że się nie spóźnię. O wiele, dużo lepiej jest dać tyle czasu lub mieć taki dobry plan awaryjny, że nie spóźnisz się, chyba że nastąpi dosłownie trzęsienie ziemi lub inwazja obcych, a potem polegaj na wymówce w rodzaju „był duży ruch” lub „Otrzymałem ważny telefon w chwili, gdy wychodziłem”. Czy są sytuacje, na które nie masz wpływu? Pewnie. Ale przez większość czasu mógłbyś być na czas przy odrobinie lepszym planowaniu.

Przypuśćmy najgorszy przypadek: co, jeśli nie zaliczysz zajęć. Czy twoja kariera akademicka jest zrujnowana? Kiedy byłem na studiach, zawsze mogłeś powtórzyć zajęcia, na których się nie zdałeś. Zdejmowaliby nawet negatywną ocenę z Twojego GPA i zastępowali ją nową oceną. Widzę wiele komentarzy na temat innej odpowiedzi o tym, jak ekstremalne są konsekwencje zmuszania do porzucenia szkoły. Nie znam szczegółów twojej sytuacji, ale nie rozumiem, dlaczego to powinno zmusić cię do porzucenia szkoły. To kosztuje czas i pieniądze, ale nie powinien to być koniec świata.

ZeroTheHero
2018-05-10 04:50:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W rzeczywistości tam, gdzie pracuję, wartość 0 można przypisać tylko wtedy, gdy student zostanie uznany winnym wykroczenia akademickiego. W przeciwnym razie, nawet jeśli żadna praca nie zostanie przesłana, minimalna ocena to 1. Widziałem, jak to się zdarza wiele razy: podczas gdy 0 na egzaminie końcowym jest odpowiednie, cokolwiek więcej niż to jest nieodpowiednie dla IMO.

OP powinien prosić o powtórzenie egzaminu w okresie egzaminacyjnym, ale niczego się nie spodziewam: w pełni rozumiem, dlaczego instruktor nie byłby rozbawiony posiadaniem i odmawiałby przygotowania kolejnego testu dla pojedynczego ucznia, który zaspał.

Nie sądzę, aby proszenie o przesłanie dodatkowej pracy zaszło zbyt daleko, chyba że byłaby to opcja dla wszystkich w klasie. Ocena końcowa nie jest stwierdzeniem o uczniu, ale o osiągnięciach ucznia mierzonych przez instruktora, więc okoliczności osobiste, które są całkowicie zależne od ucznia, bardzo rzadko powodują możliwość wykonania dodatkowej pracy za zaliczenie.

Argument, że „włożyłem dużo pracy w ten kurs”, niestety prawdopodobnie nie będzie miał znaczenia: niektórzy uczniowie nie wykonują żadnej pracy i zdają, inni wykonują dużo pracy, ale nadal nie. Ocena końcowa nie odzwierciedla łącznej pracy wykonanej przez studenta, ale ogólne wyniki studenta w ramach kursu prowadzonego na uczelni lub na uniwersytecie, w tym egzaminy, na których można ocenić indywidualne wyniki.

Georgia
2019-01-23 19:58:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Poniższa odpowiedź pochodzi z mojego doświadczenia na australijskim uniwersytecie; amerykańskie uniwersytety prawdopodobnie mają podobną politykę.

Na wszystkich australijskich uniwersytetach, gdy student nie może uczestniczyć w oficjalnej ocenie lub egzaminie, może ubiegać się o przyjęcie akademickie, w którym musisz przedstawić dowody i ważne powody, dla których nie mogłeś uczestniczyć w egzaminie i co powstrzymało Cię przed przystąpieniem do egzaminu. Wniosek o rozpatrzenie wniosku akademickiego jest traktowany bardzo poważnie, ponieważ musisz złożyć o niego wniosek w dniu lub przed terminem egzaminu (nie możesz złożyć wniosku następnego dnia po dniu egzaminu), a twoje zaświadczenia lekarskie nie mogą być datowane wstecz. Musisz również przedstawić dowody w ciągu trzech dni od daty złożenia wniosku. Kiedy już złożysz wniosek o rozpatrzenie akademickie, a twoje zaświadczenia lekarskie zostaną zatwierdzone przez uniwersytet (niektórzy studenci przedstawiają fałszywe zaświadczenia lekarskie, aby uczelnia sprawdziła, czy dostarczone zaświadczenia są autentyczne), wysyłają wniosek do akademika i otrzymasz szansa na odroczony egzamin.

Zakładając, że Twoja uczelnia również ma podobną procedurę i że faktycznie byłeś chory, ponieważ byłeś tak wyczerpany i nie mogłeś obudzić się na egzamin, możesz udać się do lekarza zdobądź zaświadczenie lekarskie, a następnie złóż wniosek o rozważenie akademickie (lub jak to się nazywa na twoim uniwersytecie). Proponuję, aby podczas spotkania z kierownikiem wydziału i wykładowcą byli z nimi szczerzy. Mamy nadzieję, że zrozumieją Twoją sytuację i pozwolą Ci przystąpić do odroczonego egzaminu.

Rado
2018-05-09 07:50:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy w sylabusie została określona zasada nieudanych egzaminów, tj. jeśli opuścisz egzamin, wynik jest równy 0? Mam zasadę zakazu makijażu, chyba że podczas egzaminu nastąpi poważne trzęsienie ziemi lub udowodnisz, że nie możesz przyjść, ponieważ w drodze na zajęcia złamałeś obie nogi. Nawet jeśli udowodnisz powyższe dwa przypadki, mogę nie dać ci makijażu, jeśli twoje dotychczasowe wyniki (podobnie jak zera na poprzednich egzaminach) wskazują, że byłoby to daremne zadanie. To jest dla prawników. Kiedy już zajmuję się kwestiami prawniczymi, zajmuję się problemami. Przeważnie, jeśli student opuści pierwszy semestr, mówię mu, że chciałbym zobaczyć, jak sobie radzi na kolejnych egzaminach. Jeśli są dość dobre, powiedzmy 60%, pozwoliłbym mu zrobić pierwszy makijaż testowy. Przeważnie nieudane egzaminy świadczą o kłopotach ucznia, nieodpowiedzialności, słabych wynikach, itp. Należy jednak zawsze uważać, aby nie zdać sobie sprawy z tego, że był to uczciwy wypadek. Właściwie łatwo jest rozróżnić te dwa przypadki. Wtedy oczywiście wiele osób nie zawraca sobie głowy, tylko robią makijaż i wszystko ... Nie wiem, jak potoczyła się twoja historia, ale posiadanie innych dobrych zleceń bardzo pomoże twojej sprawie.

Tom Au
2018-05-15 06:44:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ostatecznie wynik będzie zależał od polityki Twojej szkoły. Możliwym ratunkiem jest to, że twój profesor może być zbyt surowy, nawet jak na standardy szkoły.

Po pierwsze, chociaż wiem, że 0 za oszukiwanie i F przyznawane za opuszczenie egzaminu, „F” oznaczało 50%, przynajmniej w „moich czasach” (czyli późnych latach siedemdziesiątych). Jestem trochę zaskoczony, że te dwie oceny zostały pomieszane. Jeśli twoja ocena F z egzaminu wynosi 50% i jest uśredniona z innymi ocenami z kursu, może to dać ci ocenę C lub D.

Podobnym rozwiązaniem byłoby, gdybyś mógł powtórzyć końcowa, przy czym ta ocena jest uśredniana za pomocą F z pierwszego finału, aby otrzymać ocenę końcową. Średnia F i A to C; średnia z F i B lub C to D, itp.

W moim czasie tego rodzaju spór trafiał do dziekana, który zazwyczaj próbował pośredniczyć w tego rodzaju kompromisie, ponieważ nie chcieli, aby uczniowie zawiedli. Miejmy nadzieję, że ktoś wyżej zobaczy to w ten sposób.

Džuris
2018-05-08 13:10:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W przeciwieństwie do innych współczuję Ci. Prawie zawsze jestem na czas, mam wolny czas na korki i inne częste przyczyny nie spóźniają się. Ale mimo to sam miałem dwa takie okazje.

Kiedy miałem zatrucie pokarmowe - zacząłem wymiotować około północy przed egzaminem, ao 5 rano wysłałem do profesora e-mail, że nie mogę przyjść z powodu nagłych problemów zdrowotnych. Odpowiedział na coś w stylu „przyjdź na jeden z tych terminów, kiedy mam innych uczniów”.

Innym razem byłam, kiedy sam byłam egzaminatorem. Nie miałem wymówki. Miałem jakieś 8 alarmów i po prostu zamknąłem oczy po ostatnim, aby obudzić się na telefon 2 godziny później, kiedy uczniowie poszli narzekać, że tęsknię. Przyjechałem tak szybko, jak mogłem (wciąż prawie 2 godziny spóźniony), przeprosiłem, przeprowadziłem egzamin za każdego, kto był jeszcze chętny, i umówiłem inny termin dla tych, którzy wyjechali. Wyjaśniłem to wszystko nadzorującemu działowi i nie miałem żadnych konsekwencji poza pracą innego dnia.

Ostatni przykład jest tym, co zasugerowałbym, gdyby „czy mógłbym podejść do egzaminu w innym terminie” nie zda egzaminu na Twoim spotkaniu. Pytałbym kierownika oddziału, co by zrobili, gdyby to egzaminator był tym, który prześpił. Podejrzewam, że nie opuszczą wykładowcy z powodu jednego snu. Ale o wiele ważniejsze jest obecność egzaminatora niż ucznia, więc czy byłoby sprawiedliwe mieć poważniejsze konsekwencje dla ciebie niż dla egzaminatora?

Uwaga: jeśli „Czy mogę przystąpić do egzaminu? w innym terminie „otrzymuje odpowiedź„ możesz wziąć udział w lipcowej poprawce ”lub„ możesz powtórzyć cały kurs w przyszłym roku ”- w porządku i nie skorzystasz z mojej ostatniej rady.

Twój pierwszy przykład nie pomaga w sprawie OP.W rzeczywistości byłeś chory i każdy lekarz, nawet wyznaczony przez uniwersytet, dałby ci wypowiedzenie.Drugi przypadek również jest inny, ponieważ mogłeś rozgniewać wielu uczniów, ale nie było bezpośrednich konsekwencji, z którymi musiałeś walczyć.Nie zostałeś automatycznie ukarany.Trzeba było tylko przeprosić i posprzątać bałagan.Wreszcie, porównanie sytuacji OP do sytuacji członka wydziału jest dużym naciągiem i odradzałbym to.
OP też współczuję, ponieważ jej błąd był niezamierzony i naprawdę pechowy.To powiedziawszy, ** bardzo zdecydowanie odradzam ** porównywanie do członka wydziału.Po pierwsze, niezaliczenie klasy jest bardziej jak otrzymanie surowej reprymendy, a nie bycie zwolnionym, a surowej nagany bym się spodziewał, gdybym przegapił ważny obowiązek w pracy, taki jak nadzorowanie egzaminu, z powodu zaspania.Po drugie, można przyjąć, że sugeruje, że jej profesor jest osobą, która może przegapić egzamin z powodu zaspania, co mogłoby ich urazić.
@Ian, dlaczego odradzasz to?Jeśli odmówi się ponownego przystąpienia do egzaminu w późniejszym terminie, nie może być gorzej, ponieważ się z tym walczy.
@Džuris, tak, może się pogorszyć.OP może sprawiać wrażenie, że jej profesor i kierownik katedry nie są wystarczająco dojrzałe, aby wziąć odpowiedzialność za swoje błędy, co może zaszkodzić jej w dalszym rozwoju.
Ok, @PersonX, Dodałem notatkę do mojej odpowiedzi w celu wyjaśnienia.Porada dotyczy przypadku, gdy nie oferują późniejszego egzaminu - nie ma „wyjścia do przodu”.W instytucji, w której pracuję, nie ma powtarzania kursów.Jeśli ktoś nie zaliczy przedmiotu, może przedłużyć sesję egzaminacyjną o dwa tygodnie i musi indywidualnie umówić się z profesorem.Albo zdasz kursy w ciągu tych tygodni, albo wypadniesz.Lub nie zalicz więcej niż 3 kursy i wypadniesz bez przedłużenia.
@Džuris Ciekawi mnie, że instytucja tego typu jest taka, że niepowodzenie jednego kursu prowadzi do usunięcia z programu.Jaki jest temat?Czy jest to duży stres z innych powodów?Ciężka rywalizacja o kilka dostępnych pozycji (jeśli nie jesteś na szczycie x%, i tak nie dasz rady)?Jak to jest finansowane?(Mógłbym zobaczyć, może w jakiejś instytucji finansowanej przez rząd lub społeczność z ograniczonymi środkami, jeśli zawiedziesz, twoje miejsce zostanie otwarte, aby dać komuś szansę ...) Może jakiś program wojskowy?
Głosowano w dół.Ta odpowiedź i większość komentarzy, które opublikowałeś na to pytanie, nie są ani pomocne, ani rozsądne i nie wykazują dobrego zrozumienia wyższego środowiska edukacyjnego w typowym zachodnim kraju (gdzie jest OP, z 99% prawdopodobieństwem).Twoja sugestia, że inne odpowiedzi nie okazują jej współczucia, jest również obiektywnie fałszywa.Można współczuć trudnej sytuacji OP, nie myśląc, że zasługuje na ochronę przed konsekwencjami swoich działań i bez propagowania nielogicznych i nieprzydatnych sposobów wyjścia z tej sytuacji.
@Mr.Mindor głównie morski.Studenci płacą za to sami i prawie zawsze są wolne miejsca dla większej liczby studentów.Każdego roku widzę kilka powracających twarzy, które są ponownie przedstawiane od początku.Planują odzyskać opłaty podczas jednej podróży.
„Zapytałbym kierownika oddziału, co by zrobili, gdyby to egzaminator był tym, który prześpił”.- Gdybym był kierownikiem wydziału, moja odpowiedź brzmiałaby: „Dlaczego na ŚWIECIE jest to takie istotne? Jesteś studentem ... a nie egzaminatorem. Otrzymałeś wymagania.To pokazuje przerażający brak odpowiedzialności i jest pewnym sposobem na dostanie się po niewłaściwej stronie przewodnika.Tak, PO powinien błagać o litość, ale powinien również w pełni przyznać, że ta sytuacja jest całkowicie ICH winą.Sugerowanie czegoś mniejszego z pewnością się nie powiedzie.
PJF
2018-05-08 20:15:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy to kwestia Wielkiej Brytanii?

W Wielkiej Brytanii, jeśli z jakiegoś powodu opuścisz egzamin, możesz do niego powrócić później w ciągu roku, ale maksymalna ocena, jaką możesz otrzymać, to minimalna liczba punktów, zwykle około 40 %.

Jestem również pewien, że istnieje sposób na odroczenie całego kursu o jeden rok, zachowując punkty za bieżące moduły i po prostu powtarzając część matematyczną w przyszłym roku. Nie jestem pewien co do wysokich opłat.

Tam jest zimny, surowy świat. Spieprzyłeś.

Ale może to dla ciebie dobra rzecz, ponieważ brzmi to tak, jakbyś nie był facetem od 9 do 5. Stopnie uniwersyteckie są dla osób, które chcą dołączyć do firmy i spędzić życie pracując jako nieświadomy niewolnik od 9:00 do 17:00, aby wzbogacić kogoś innego.

Jeśli uważasz, że spanie w domu nie psuje i nie powinieneś stracić pracę (lub ocenę) przez to, znajdź coś bardziej satysfakcjonującego w swoim życiu i osiągnij swój pełny potencjał, cokolwiek to jest.

Może to mieć zastosowanie w Anglii, tam nie studiowałem, ale w Szkocji to nieprawda.Możesz tam po prostu zawieść.
Pierwsza połowa Twojej odpowiedzi jest potencjalnie przydatna, jeśli jest prawdziwa (nie wiem, jak działają egzaminy w Wielkiej Brytanii);druga nie tak bardzo, to raczej rant, naprawdę.
Przez 9 do 5 lat pracowałem jako niewolnik w dużej firmie lotniczej, wspinając się po drabinie korporacyjnej, zanim zdałem sobie sprawę, że nie jestem zadowolony z życia pełnego bezsensownych spotkań i biurokracji.Uwolniłem się i założyłem firmę tworzącą gry indyjskie.dzieci muszą wiedzieć, że oprócz przejścia ze szkoły na studia, do korporacji, na emeryturę i śmierć, istnieją inne możliwości.a ktoś, kto nie może dostać się na egzamin na 8 rano, powinien prawdopodobnie zbadać te inne opcje, ponieważ nie odniesie sukcesu ani nie będzie szczęśliwy w świecie korporacji, który wymaga, abyś był na spotkaniu o 8 rano wcześnie i był dobrze przygotowany, wyglądał i mówił ostro.
Dobrze dla ciebie!Ale tak naprawdę jest to tylko styczne do pytania.Równie dobrze możesz zasugerować OP, aby wypił filiżankę herbaty rumiankowej przed pójściem spać, aby lepiej spać i nie zaspać.Nie wiemy, czy ma problemy ze snem, i nie wiemy, czy naprawdę interesuje się marketingiem i zapewnia pracę od 9 do 17.
Nazwałeś P „mężczyzną” i „facetem”, ale jestem * prawie pewien *, że prezentują się tutaj jako kobieta ...
Jedna z najwyżej ocenionych odpowiedzi (heropup) w ogóle nie odpowiada na zadane pytanie i jest tylko rantem o punktualności i konsekwencjach, ale wynik tej odpowiedzi jest wyższy niż 100. Ta odpowiedź jest przynajmniej rzeczywistą odpowiedzią na pytanie OP,taki, który może być dokładnie tym, czego szuka i potrzebuje OP.A rand w tej odpowiedzi jest bardziej odpowiedni, poprawny i przydatny (nawet jeśli nie jest również sformułowany) niż rant w drugiej odpowiedzi, o której wspomniałem.A ta odpowiedź może być bardzo ważna dla OP, jeśli OP zawiedzie.Punkty za te dwie odpowiedzi powinny zostać zamienione.+1
Nawet przypadkowa część tego jest niewiarygodna - zasady dotyczące poprawek i maksymalne oceny, które można uzyskać, różnią się w zależności od brytyjskich uniwersytetów.
@Aaron ISWYM, ale przyjście na stronę zamieszkaną prawie w całości przez ludzi z * co najmniej * dwoma stopniami i obrażanie ich nie jest prawdopodobnie świetną strategią na uzyskanie pozytywnej odpowiedzi ;-)
@aaron przepraszam za niejasność;Nie sugerowałem, że kogoś obraziłeś.Miałem na myśli tekst tej odpowiedzi: „Stopnie uniwersyteckie są przeznaczone tylko dla osób, które chcą dołączyć do firmy, marnując życie, pracując jako nieświadomy niewolnik od 9:00 do 17:00, aby wzbogacić kogoś innego”.
@Flyto Widzę, mówiłeś * do * mnie, ale * o * PJF.Biorąc pod uwagę Twój cytowany fragment, uwaga.Usunąłem mój poprzedni komentarz.Chociaż uważam, że punkty PJF są dobre i użyteczne, i zgadzają się z moim oryginalnym komentarzem, masz rację.Więc może "należy zamienić punkty" jest z mojej strony przesadą, chociaż chciałem tylko wskazać na względną użyteczność.Zaproponuję zmianę.
@Flyto Zakładając, że widzisz oczekujące sugerowane zmiany, czy to lepiej?Niektórzy nadal mogą być obrażani, ale myślę, że nawet większość profesorów zgodziłaby się teraz z cytowanym przez ciebie paragrafem, choć nie publicznie, a zwłaszcza prezesowi ich placówki (tego, który się na nich bogaci, zgodnie z intencją OP).


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 4.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...