שְׁאֵלָה:
האם עלי לרשום את זמן הטיסה כנוסע?
Joe
2013-12-18 03:20:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אם יש לי רישיון טייס פרטי בלבד ואינני הטייס המפקד, האם עלי לרשום את זמן הטיסה שלי?

אם כן, מה הגבולות לכך? כלומר האם זה נכון במושב האחורי כמו במושב הקדמי? האם עלי לקבל דירוג מסוג זה?

תלוי מה ברצונך לתעד.
שמונה תשובות:
egid
2013-12-18 04:07:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לא, אתה צריך לא *.

לדעתי, עליך להגביל את יומן היומן שלך לרשומות של חוויית הטיסה שלך. זה יכלול כל זמן אימון, כ- PIC, או כצוות נדרש.

הזמן שאתה יכול להיכנס כ- PIC הוא הזמן שאתה מבלה כ מניפולטור היחיד של הפקדים , ה יושב היחיד , או כטייס המפקד כאשר הצוות הנדרש הוא> 1 . הנה מאמר מ- FAA FSDO המתאר את רישום זמן ה- PIC ביתר פירוט. ל רוד מצ'אדו יש גם כיסוי טוב לכך.

אם אתה רק מסתובב במטוס, זה לא משנה אם אתה במושב הקדמי או המושב האחורי. אם אתה מקבל הדרכה, עליך לקבל ערך ותמיכה בספרי היומן מהמדריך שאתה טס איתו. רוב מטוסי התעופה הכללית אינם דורשים דירוג סוג, ולכן אני לא בטוח מה ההקשר של השאלה הסופית שלך.

* ראוי לציין שאתה יכול לשים טכנית את כל מה שאתה רוצה בספר היומן שלך, אם כי זה לא רעיון נהדר; כשמגיע הזמן למלא טופס FAA 8710 לדירוגים מאוחרים יותר, זה יכול להיות מבלבל. לדעתי, אתה עדיין לא צריך להיכנס בשום זמן אבל אם אתה רק רוצה להקליט טיסות שלקחת עם חברים, זה בסדר. כמדריך שנאלץ לרשום כמה ספרי יומן מוזרים, אני באמת, באמת ממליץ לך לעקוב אחר זה במקום אחר. ספר היומן שלך הוא בדיוק זה - זהו ה ספר היומן שלך, לצורך רישום זמן הטיסה שלך, ותיעוד של חוויית הטיסה וההכשרה שלך.

בהסתמך על הנקודה שאתה יכול להכניס את כל מה שאתה רוצה לספר היומנים שלך, כדאי לשים לב שמבחינה טכנית, כל טיסה שמתחילה בשדה תעופה אחד ומסתיימת בשנייה היא טיסה חוצה-מדינות, גם אם זה רק כמה קילומטרים זה מזה. . עם זאת, לצורך קבלת רישיונות ודירוגים מסוימים, ניתן לספור טיסות ארוכות יותר מ -50 ננומטר. זה יכול לעשות חשיש מלהבין את זמן השטח שלך בעת הגשת בקשה לדירוג חדש. אני חושב שזה אולי פשוט עדיף אפילו לא לרשום את חוצה המדינות הקצרות.
ומתבונן על * זה *: לא ניתן לרשום את הטיסה המפורסמת דיק רוטן / דיאנה ייגר ברחבי העולם כזמן חוצה מדינות מכיוון שנחתו באותו שדה תעופה ממנו המריאו.
אם אתם מחפשים לשמור תיעוד של זמן טיסה מסיבה כלשהי, פשוט שמרו ספר יומן שני עם הערכים הללו. נראה שזה לא שווה את הבלבול שהוא יכול ליצור.
@Kyle אפשרות נוספת היא להשתמש בעמודה "חילוף" בספר היומנים שלך לנוסעים / שאינם PIC / "סתם בכיף", ופשוט לא להוסיף אותה ל"משך הטיסה הכולל "או לעמודות דומות.
guidoism
2013-12-19 04:20:28 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כן, היכנס אליו.

ספר היומן שלך הוא התו שלך של חווית הטיסה שלך. השתמש בשורה בספר היומנים שלך כדי לזכור טיסה עם חבר או טיסה של ציפור מלחמה שתצאת בתערוכה אווירית. אם אני נוסע במושב הימני של מטוס קטן ואני שם לב אני כנראה לומד משהו. אם אני עובד כרגע לכיוון דירוג המכשירים שלי ואני יושב במושב האחורי של שיעור דירוג הכלים של חבר, כמעט בוודאות אני לומד דברים שלא הייתי משיג בזמן שאני מטיס את המטוס בפועל. הקלט את החוויות האלה בעצמך.

עם זאת, עמודות המספרים עבור ערך זה יהיו ריקות. אין נחיתות, אין זמן טיסה, שום דבר מזה. לא תרצה להשתמש בטעות בטיסות אלה במטבע או דירוג. ל- AOPA יש מאמר טוב המפרש את כללי ה- FARs לגבי זמן כניסה.

אך אתה יכול להשתמש בעמודה ריקה למספרי נוסעים או פשוט להשתמש בסעיף ההערות שלך.

אני מסכים לחלוטין! אני לא עושה את זה בעצמי, אבל זו תשובה תקפה לחלוטין למי שמתכנן לעשות זאת.
אני אוהב את התשובה הזו. כסטודנט PPL כרגע (כמעט גמור!) אני יכול לומר שכשעלתי למושב הנכון עם חבר שאינו CFI מתנהג כ- PIC, למרות שאני לא נדרש לצוות ולא מקבל הדרכה מוסמכת, אני ' אני לומד ונהנה מהניסיון ולכן אני רוצה לתעד את זה מכיוון שהניסיון הזה מבדיל אותי מהבחור הבא שאין לו את הניסיון הזה. כדי להימנע מלספור את השעות והנחיתות האלה בשוגג למטרה / מטבע, זה הגיוני שלא שים ערכים בעמודות האלה.
ניסיון לעקוב אחר העצות בתשובה זו אינו מורשה במסגרת ה- FAR. ראה את תשובתי למטה.
אני מאמין שה- FAA יקרא לזה "זיוף רישומי יומן יומן" ואם תיתפס כל קריירה תעופתית פוטנציאלית בסכנה ... @hemp
זה לא הגיוני, מבחינה הגיונית או לפי ה- FAR. מה שנמצא בספר היומנים שלך תלוי בך / זה יומן היומן שלך, ולא ה- FAA. הדאגה היחידה שלהם היא שאתה יכול לגבות את השעות וההמלצות שאתה טוען שיש לך, אין מפרט המציין מה אינך יכול להכניס לספר יומני. אתה יכול לכתוב בו סיפורים קצרים אם תרצה בכך. השאר את עמודות השעה ריקות לטיסות שבהן לא נדרש ממך צוות או מתן / קבלת הדרכה והכל רוטב.
עם זאת, אם אתה מתכוון לעשות קריירה מטיסה, עליך להתייחס לכל מה שנמצא בתחום התעופה כמו שאיש מקצוע היה עושה. איש מקצוע לא יכתוב סיפורים קצרים בספר היומן שלהם. מה שמותר ומה שנבון לא תמיד זהה. מבחינתי יש לי קריירה מקסימה מחוץ לתעופה ואין לי שום כוונה לשנות מסלול, ולכן ספר היומן שלי נשמר בעיקר בגלל נוסטלגיה ושנית כדי להוכיח שאני ראוי לאוויר.
Edward Falk
2013-12-18 12:15:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הוספת למה שאגיד אמר, אתה יכול לרשום את זמן הטיסה כחבר צוות אם אתה ממלא תפקיד כ נדרש איש צוות.

הייתה אכיפה פעולה לפני שנים רבות נגד טייס שהטיס מושב נכון במטוס מטען קטן מכיוון שחוקי מעסיקו חייבו שני אנשים בתא הטייס. הוא חשב שמכיוון שמעסיקו דורש ממנו להיות שם, זה הפך אותו לאיש צוות נדרש ולכן הוא רשם את הזמן.

עם זאת, רשמי ה- FAA לא דרשו ממנו להיות שם, כך שלדעתם, הוא היה לא איש צוות נדרש והם נקטו נגדו בגין זיוף יומניו.

שים לב ש- Iive הסירה את השאלה הנוספת מהתשובה שלך - זה די כיף, אבל לא בדרך StackExchange. התשובות צריכות להיות רק תשובות.
מספיק הוגן. אני אשאל בתגובה אם כן: מתי יכלו כל שלושת האנשים ב- C172 להיכנס לזמן PIC בו זמנית?
Carlo Felicione
2016-07-06 21:21:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כדי לענות על השאלה המקורית לא, אינך יכול לתעד את זמן הטיסה כנוסע בכלי טיס.

לאתר AOPA יש תשובה די טובה.

https: / /www.aopa.org/training-and-safety/learn-to-fly/logging-cross-country-time/logbooks-and-logging-time

The PIC אחראית, על פי תקנות התעופה הפדרליות (FAR), להפעלה בטוחה של הטיסה (FAR 1.1, 91.3). בכל זמן נתון, יכול להיות רק PIC ממלא מקום בטיסה, לא משנה כמה טייסים נמצאים על המטוס. כדי לשמש באופן חוקי כ- PIC, על טייס תחבורה פרטי, מסחרי ותעופה להיות בעל תעודה רפואית עדכנית ובעל כל ההמלצות הנדרשות, הדירוגים ותקופת הניסיון של סוג המטוס המוטס ותנאי הטיסה שבהם מתבצעת הטיסה. (FAR 61.3, 61.31, 61.56, 61.57). טייסי ספורט יכולים לפעול כ- PIC עם רישיון נהיגה תקף ועדכני במקום רפואת ה- FAA (FAR 61.23). לפני תחילת טיסה, יש לערוך הסכם לקבוע מי ישמש כ- PIC.

אז תצטרך להחזיק אישור רפואי נוכחי לסוג פעולת הטיסה שמתבצעת התחייבות, תעודת הטייס המתאימה לסוג פעולת הטיסה המתבצעת, ויש להם מניפולציה בלעדית על בקרות הטיסות של מטוס שאתה אושר כראוי או שמדורג עבורו.

בסדר, עכשיו אני מבולבל. חשבתי שאם למשל היית טייס מורשה שקיבל הדרכה, גם אתה וגם המדריך יירשמו זמן PIC. אתה, כמניפולטור הבלעדי של הפקדים, והמדריך כאחראי לטיסה.
h22
2017-10-28 17:51:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כן, הצטרף לתוכנית טיסות תכופות והיכנס " מיילים נוסעים". זה יהפוך אותך לנוסע טוב יותר עם הטבות נוספות. כמובן, יומנים אלה מתעדים את נאמנות הנוסעים, ולא ניסיון כלשהו נחוץ.

Squareoot
2017-12-25 17:49:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

האם עליך לרשום את זמן הטיסה כנוסע?

מקצוען:

  • ספרי היומנים מייצגים דברים רבים, כולל תיעוד זמן ואימונים לשמש לשימוש תעודות עתידיות ודירוגים, כמו גם מטבע כדי לעמוד בתקנות שונות.

  • מה שאתה כותב בספר היומנים שלך תלוי בך כל עוד אתה מקליט את פרטי הטיסה עבור אותן טיסות הדרושות לביסוס זמנך

קונטרה:

  • חשוב שאנשי האוויר יהיו מודעים לתקנות הקשורות לרשומות בספרי היומן כדי להימנע מקנסות מוגזמים , או אפילו השעיה של האישורים / ים שלהם!

  • אינך יכול לתעד את זמן הטיסה כנוסע בכלי טיס.

Jpe61
2020-02-18 04:42:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני יודע שזו שאלה ישנה אבל בכל מקרה:

בתשובות קודמות נאמר בבירור, ש לא ניתן לתעד את זמן הטיסה כעובר אורח.

מה שמפתיע אותי הוא מדוע בכל זאת יעשה זאת? הנוסע אינו מטיס את המטוס, אלא רק מתבונן במתרחש. שני דברים שונים מאוד.

כן ניתן ללמוד דברים מסוימים רק על ידי התבוננות כיצד אנשים אחרים עושים אותם, אך טיסה מהווה יסוד תרגיל ריבוי משימות (אם כי ריבוי משימות למעשה אינו קיים כלל), ועל ידי פשוט להסתכל אצל מישהו שמפעיל מטוס, אתה מקבל תמונה פשוטה ומסוכנת במה מדובר. גם אם כבר היה לך רישיון. אז יש סכנה ממשית ברישום זמן הנוסעים (או אפילו רק טיסות):

אתה תבנה לעצמך תחושת שווא של יכולת. השעות והדקות היחידות שחשובות הן אלה שאתה מטיס במטוס.

חבר עודד אותי לרשום את זה אחרי שישבתי במושב הנכון בזמן שהוא טס IFR ולא דירגו אותי. זה לא נראה נכון, אז רציתי לדעת מה הגבולות. הסכימו שזה רעיון רע.
MD88Fan
2020-02-19 02:53:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לא אתה אמור לתעד זמן רק כאשר אתה "מתפעל את הפקדים" כלומר, PIC / SIC. לא כנוסע. אני מניח, עם זאת, אם אתה נקלע למצב בסגנון "מטוס" שבו אתה צריך לקחת את הפקדים, אולי אולי תוכל לרשום אותו.

לפחות בארה"ב, ישנן מספר דרכים להיכנס לזמן PIC / SIC מבלי לגעת בשליטה.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...